ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طعنه خداپرست به تیم ۳۰ میلیاردی؛ باید به تصمیمات پایبند بود!

  • کد خبر: ۹۳۶۷۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
طعنه خداپرست به تیم ۳۰ میلیاردی؛ باید به تصمیمات پایبند بود!
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین معتقد است فشردگی لیگ موضوع قابل بحثی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص شیوه‌های پیشنهادی تازه سازمان لیگ با طعنه به یک تیم ۳۰ میلیاردی می‌گوید: در اولین جلسه درخصوص شیوه برگزاری لیگ، یکی از تیم‌ها شدیدا مخالف برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز بود و تاکید داشت بازی‌ها باید رفت و برگشت برگزار شود. این تیم چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده و حتی با بازیکنان ذخیره‌اش می‌تواند، سوم لیگ شود. برای چنین تیمی قطعا مهم نیست در تهران بازی کند یا شهر خودش. این تیم درحال حاضر هم حرف خود را تغییر داده. اگر از ابتدا تصمیمی می‌گیریم، باید پای آن بایستیم. نمی‌شود که اگر منافع‌مان نبود، نظرمان را تغییر دهیم.
خداپرست در ادامه می گوید: از ابتدا هم تمام مربیان و مدیران عامل می‌دانستند که برگزاری لیگ به شیوه رفت و برگشت چگونه است. البته فشردگی لیگ واقعا موضوع قابل بحثی است و من هم به این موضوع انتقاد داشتم. چون برگزاری دو بازی در هفته، باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد. از طرفی مصدومیت بازیکنان قبل از باشگاه‌ها، به فدراسیون و تیم ملی لطمه خواهد زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->